«Неслухняні ланцюжка»
Це заняття дозволяє удосконалювати дрібну моторику, а також зорове сприйняття, розуміти мовне позначення замкнутої і незамкненою лінії, закріплювати поняття слів вліво-вправо, вгору-вниз.
Матеріали
Для заняття знадобиться набір карток різної форми, а також набір ланцюжків з дрібним ланкою.
Хід заняття
Ведучий пропонує дитині взяти ланцюжок трьома пальцями, після чого обвести будь-яку фігуру, прикладаючи ланцюжок до неї зверху. Бажано щоб малюк називав свої дії. Ведучий повинен заохочувати дитину, пояснюючи, яка лінія називається замкнутою, а яка незамкненою. Коли малюк почне легко справлятися із завданням, можна ускладнити його, прибравши картки і попросивши викласти фігуру ланцюжком по пам'яті.
«Виліпити цифру або букву»
Таке заняття підходить для розвитку моторних функцій, а також зорово-моторних координацій. Дитина при цьому удосконалює акуратність, мова і окомір, закріплюючи поняття вгору-вниз, вліво-вправо, спереду-ззаду.
Матеріали
Для заняття необхідно підготувати картки із зображенням букв або цифр, такі ж щільні картки без зображення і пластилін.
Хід заняття
Показавши малюкові картки з буквами і цифрами, варто попросити його назвати ті, які він знає. Вибравши певну букву, варто провести по ній пальцем, розповідаючи малюкові з яких елементів вона складається, після чого попросити його зліпити ковбаски з пластиліну і виліпити таку ж букву на чистій картці. Бажано, щоб під час ліплення дитина називав свої дії. Працювати потрібно акуратно, нікуди не поспішаючи, щоб буква або цифра вийшла максимально схожою на зразок.
«Приший ґудзик»
Заняття це вкрай корисно для розвитку дрібної моторики і зорового аналізатора у ліворуких діточок. До того ж, малюк навчиться виконувати завдання за наявною схемою.
Матеріали
Великі гудзики або предмети, які імітують гудзики з чотирма отворами, а також різні схеми пришивання ґудзиків.
Хід заняття
Показавши дитині як втягається нитка в голку, слід ознайомити дитину з різними схемами пришивання ґудзиків. Спочатку потрібно показати дії на власному прикладі, а потім запропонувати йому самостійно освоїти один із способів пришивання гудзики, почавши з самого простого, з показаних на схемі. Важливо щоб дитина описував вироблені дії, адже це сприяє запам'ятовуванню.
«Вирізаємо по лініях»
Підходить це заняття для розвитку зорово-моторної координації. До того ж, у дитини закріплюються знання про величину і форму, він вчиться працювати з ножицями і тренує окомір.
Матеріали
Для заняття знадобляться: ножиці, а також аркуш паперу з хаотично розташованими фігурами: квадратами, трикутниками і колами різної величини.
Хід заняття
Показавши дитині аркуш із зображенням найрізноманітніших фігур, слід поцікавитися, які фігури він знає. Запитайте його, скільки фігур зображено на аркуші, який з квадратів найбільший, а який коло найменший. Після цього малюк, за завданням ведучого, повинен вирізати, наприклад, найбільший трикутник, не торкнувшись інші фігури.
Це лише мала частина ігор, які можна і потрібно проводити зі своїми малюками. А дбайливі батьки можуть і самі придумати розвиваючі заняття для ліворуких дітей. Бережіть своїх малюків!
Коментарі
Дописати коментар